Jumaat, 19 Disember 2014

TESTIMONI SENDIRI: Prosante Shaklee untuk Rambut Gugur
Assalamualaikum semua.....

Hari ni, saya nak cerita pasal shampoo dan pengalaman saya dengan shampoo(haha, bajet org nak tau..kihkih)... Rambut ni, penjagaan boleh jadi rumit, dan boleh jadi mudah. Untuk orang-orang yang rajin, dia akan selalu pergi shampoo rambut di kedai, contohnya sayalaa sbb suke kene keruk2 kepala.

Orang-orang yang rajin juga akan pakai minyak itu ini untuk rambut. Bagus sbnarnya tapi depends pada masing-masinglaa. Tapi hakikatnya untuk saya, saya tak ada masa untuk jaga dengan hebat rambut that's why saya memang pergi saloon but always takde masa. Jadi, dari universiti saya memang kaki try segala jenis shampoo. Maklumlah, pakai tudung memang kena cari yang betul-betul sesuai dengan rambut.

Bila Rambut Gugur Mula Timbul?
Lepas bersalin memang akan ada period yang rambut gugur. Then, saya pon konon understandinglah bahawa itu period rambut gugur itu biasa masa bersalinkan Thaqeef. Sebab rambut gugur dengan hebat, bangun pagi sure bersepah atas lantai. Pantang pegang rambut sikit, berguguranlah rambut jatuh..
Adoi! Apa nak buat ni???




JIka anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang vitamin-vitamin di atas, anda boleh menghubungi saya dengan cara di bawah.

Fb:hnf adlin | wassup 0172240027

posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan