Ahad, 7 Disember 2014

Cerita tentang collegen shaklee aje

Hari ini terdapat berlambak collagen di pasaran. Ada yang harga semurah rm10 hinggalah ratusan ringgit. Ada yang halal dan ada yang tidak diketahui statusnya. Kita sebagai pengguna perlu bijak untuk memilih. Kekadang kerana terlampau nak berjimat kita sanggup beli collagen yang murah tu walaupon kesannya hanya ala kadar sahaja. AWAS! Collagen yang murah ni selalunya tidak menjalani ujian klinikal dan hanya melalui ujian try and error sahaja. Jadi tidak hairanlah ramai yang menjadi mangsa. Ingatkan nak bertambah cantik, lain pula jadinya... Ada yg kulit mengelupas, gatal-gatal, berair macam melecur dan sebagainya.

Kesan dan kebaikan Collagen Powder Shaklee

a) Anti Penuaan
Liang pori semakin mengecil dan berkurangan dan garis-garis halus juga dapat dikurangkan

b) Menghidratkan
Kulit semakin menjadi lembap dan halus; kurangnya terjadi kulit mengelupas ataupun kering

c)Kulit lebih Anjal dan Tegang
Kulit semakin tegang, kenyal dan lembut

d) Licin
Kulit akan licin dan berseri berbanding sebelum pengambilan yang kelihatan seperti kusam dan kelam

e) Menyuburkan
Kulit kuku dan rambut akan kelihatan bersinar dan kilat, kuat dan tebal

f) Mencerahkan
Mencantikkan kulit dan menghilangkan pigmentasi, jeragat dan jerawat. Tompokan bulat dibawah mata juga tidak akan kelihatan

Kesan pengambilannya amat cepat iaitu dalam tempoh seawal 7 hingga 8 minggu. Jadi apa tunggu lagi.Usia semakin bertambah dengan pergantian tahun. Maka dari seawal sekarangla perlu kita menjaganya dan saya yakin ramai yang menginginkan kelihatan sihat muda dan bertenaga serta wajah nampak bercahaya apalagi bila bersama si dia =).

JIka anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang vitamin-vitamin di atas, anda boleh menghubungi saya dengan cara di bawah.

Wassup 0172240027
Fb: hnf adlin



posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan